Stimată(e) Domn/Doamnă Director
ASOCIAȚIA TIBES ÎNGRIJIRI la DOMICILIU, este o organizație de caritate neguvernamentală, înregistrată în Registrul Special al Asociațiilor cu nr. 94 PJ/ din 03.11.2021, având număr înregistrare fiscală 45164542, din 10.11.2021, are ca scop promovarea, dezvoltarea și susținerea unor activități pentru protecția drepturilor personale și a persoanelor aflate în dificultate.
Obiectivul ASOCIAȚIEI TIBES ÎNGRIJIRI la DOMICILIU este de acordarea de asistență medicală și socială în domeniul medicinei generale și în diverse domenii specializate în îngrijirea la domiciliu, precum și acordarea de asistență medicală și socială prin intermediul telemedicinei și centre specializate a tuturor persoanelor care o necesită.
Misiunea ASOCIAȚIEI TIBES ÎNGRIJIRI la DOMICILIU, este de a ajuta persoanele aflate la nevoie prin proiecte și programe sustenabile și durabile în domeniile sănătății și educației, păstrând echilibrul între partea materială și cea spirituală.
Viziunea ASOCIAȚIEI TIBES ÎNGRIJIRI la DOMICILIU, este de a crea o lume mai bună, în care dragostea pentru semeni se traduce, prin puterea exemplului personal, prin grijă și acțiune de la toți ce pot, pentru ajutorarea tuturor celor care au nevoie.
Valori – Promovăm dragostea, dăruirea, bucuria, unitatea, încrederea, responsabilitatea, respectul și exemplul personal.
ASOCIAȚIA TIBES ÎNGRIJIRI la DOMICILIU, are personalitate juridică și este acreditată să ofere servicii sociale, în baza:
- Decizia 5230 din 19.11.2021 – certificat acreditare seria AF nr.006024 – pentru acordarea de servicii sociale, eliberat de Ministerul Muncii și Justiției Sociale;
De asemenea Asociația noastră este înregistrată în Registrul entităților pentru care se oferă deduceri fiscal, gestionat de ANAF , în baza:
- Decizia nr.12179622 din 18.11.2021– înscriere Registru entităților, pentru care se acordă deduceri fiscale eliberate de Agenția Națională de Administrare Fiscală.
Cont: RO56 BREL 0002 0033 7289 0100, Banca: Libra Bank
ASOCIAȚIA TIBES ÎNGRIJIRI la DOMICILIU, acordă serviciile următoare:
- Servicii medicale la domiciliu – măsurarea parametrilor fiziologici – administrarea medicamentelor
- Recoltare de analize – pentru depistarea la timp a oricărei problemă apărută dar și riscuri
- Kinetoterapie – pentru menținerea tonusului muscular și recuperarea motorie
- Servicii sociale la domiciliu – monitorizarea situației sociale și coordonare, servicii de integrare/reintegraresocio-familială și în comunitate
- Echipamente medicale pentru recuperare – în funcție de diagnosticul fiecărui beneficiar
- Telemedicină la domiciliu – monitorizarea tuturor pacienților cu problem medicale
- Teleasistență prin Buton de panică – monitorizare persoane vârstnice și cu problem medicale
- Monitorizare Diabet zaharat – monitorizarea prin sistemul de telemedicină
- Centre de proximitate domiciliu – înființarea de centre medicale (tip dispensar).
Prin proiectele socio-medicale ale asociației, ne propunem nu doar să oferim o soluție rapidă individual oamenilor din mediile defavorizate, ci să oferim o rezolvare a unei problem mai mari, sistematice, prin împuternicirea acestora să se recupereze medical, să ducă o viață mai bună și să aibă egalitate de șanse.
De asemenea sprijinul salariaților dumneavoastră, sprijinul oricărei persoane fizice salariat sau pensionarilor, și donațiile pe termen lung sunt foarte importante.
În vederea ajutorului vârstnicilor cu venituri modeste, abandonați de familie și uitați de societate, pentru a-și recâștiga zâmbetul și demnitatea, puteți dona următoarele:
Legea sponsorizării nr. 32/1994 și Codul Fiscal permit persoanelor fizice și juridice să ofere sponsorizări și donații entităților fără scop lucrativ și să beneficieze de facilități fiscal.
Direcționarea 20% din impozitul pe profit
În fiecare an generozitatea oamenilor au schimbat viața oamenilor cu venituri mici sau fără venituri, bolnavi sau vârstnici.
La ASOCIAȚIA TIBES fiecare ajutor este mare și dorim să facem bine, să eliminăm suferința, să facem povara mai ușoară pentru pacienți și aceasta doar cu ajutorul oamenilor de bine.
Avem în continuare nevoie de sprijin, iar voi vă puteți implica și întinde o mână celor ce au nevoie de ajutorul vostru.
- Persoane juridice – 20% din impozitul pe venit al societății, pentru trimestrul în care au fost înregistrate cheltuielile, în baza unui contract de sponsorizare (anexă);
Cheltuiala cu sponsorizarea nu este deductibilă dar poate genera un credit fiscal, care reduce impozitul de plată cu suma integrală a sponsorizării oferite.
Sumele acordate de sposor peste limitele prevăzute anterior se repostează în următorii 7 ani consecutivi.
Direcționează 3,5% din impozitul pe venit
Unii dintre noi trăiesc cea mai neagră perioadă a vieții lor și așa nu tocmai ușoară.
Nu doar pandemia le-a închis ușile în față ci un întreg sistem care le-a tăiat accesul la servicii socio-medicale.
În cazul persoanelor care provin din grupuri vulnerabile, cum sunt persoanele fără venituri și fără asigurări medicale, lipsa de resurse material și de sprijin, se transformă într-un scurt timp în lipsă de acces la sănătate și educație.
Bolnavii neasigurați nu au acces la servicii medicale și tratamente în sistemul medical de stat, sigurul loc în care pot apela este sistemul de urgență, iar pandemia a blocat accesul și la acest serviciu pentru majoritatea dintre ei.
Bătrânii fără pensie, oamenii care au pierdut locuința, mame bolnave rămase fără loc de muncă și cu grija copiilor, bărbați în incapacitate de a lucra, rămași fără sursă de venit, toate acestea în timp ce boala continuă să-i însoțească într-o luptă zilnică pentru supraviețuire.
Singura garanție la sănătate o au la Asociația noastră și de la toți oamenii de bine din jurul nostru, care aleg zi de zi să dea o mână de ajutor celor mai puțini norocoși ca ei.
- Persoane fizice – 3,5% din cota impozitului pe venit, în baza formularului ANAF – 230(anexă);
Sumele vor fi redirecționate la Asociația noastră, din impozitul pe venit deja achitat la ANAF.
Dacă doriți să ajutați oferind o parte din contravaloarea îngrijirilor la domiciliu pentru persoanele care au nevoie de acestea, dar nu și le pot permite.
În situația în care nu se optează pentru direcționarea către un ONG, a celor 3,5% din impozitul pe venit, în cazul persoanelor fizice (salariați sau pensionari), sau 20% din impozitul pe profit, în cazul persoanelor juridice, sumele respective rămân la Bugetul Statului.
Vă rugăm să ne contactați pentru a vă oferi mai multe detalii despre proiectele noastre.
VĂ MULȚUMIM PENTRU SUPORTUL OFERIT!
SUPORTUL TĂU CONTEAZĂ ENORM